نرم-افزار-حسابداری-رایگان-محاسب-24

نرم افزار حسابداری تحت وب چه مزیتهایی دارد؟

در دنیای امروزی، تکنولوژی حضور خود را در تمامی عرصه های زندگی احساس می کند. فناوری به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای شخصی و همچنین دنیای تجارت تبدیل شده است. اینترنت معمولاً به عنوان ابر شناخته می شود و مفهوم ذخیره سازی ابری با گذشت زمان رشد کرد که به ذخیره داده ها در اینترنت اشاره دارد.

از آنجایی که شرکت‌ها فناوری را به عنوان یک جزء کلیدی در راه‌اندازی کسب‌وکار خود پذیرفته‌اند، استفاده از نرم‌افزار برای عملکردهای مختلف امری رایج است. نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب یکی از این مؤلفه هاست که مفهوم حسابداری را در دنیای تجارت کاملاً متحول کرده است.

حسابداری مبتنی بر وب چیست؟

حسابداری مبتنی بر وب یا حسابداری مبتنی بر آنلاین به ذخیره داده ها در یک سرور راه دور اشاره دارد. معمولاً به آن حسابداری مبتنی بر ابر می گویند. حسابداری مبتنی بر ابر به کاربر این امکان را می دهد که به داده های مالی دسترسی داشته باشد و تراکنش های آنلاین را انجام دهد و آن را ذخیره کند و همه این کارها را در زمان واقعی انجام دهد.

تفاوت نرم افزار حسابداری تحت وب با آنلاین چیست؟

اینترنت معمولاً به عنوان ابر شناخته می شود زیرا شامل سرورهای مختلفی است که داده ها را ذخیره می کنند. این واقعیت که حسابداری وب اغلب ویژگی های پشتیبان گیری از داده ها و ابزارهای بازیابی فاجعه را به همراه دارد، دلیل بیشتری برای ادغام آن با کسب و کار است.

معایب نرم افزار حسابداری سنتی

قیمت بالا و بدون صرفه اقتصادی

نرم افزار حسابداری سنتی نسبتاً گران است، نه فقط از نظر خرید مجوز برای بهره برداری از آن. علاوه بر هزینه مجوز، هزینه ای نیز برای دستگاه های ذخیره سازی متحمل می شود، زیرا اکثر نرم افزارهای سنتی دارای ویژگی پشتیبان گیری از داده ها نیستند.

کسب‌وکارهای جدید برای مقابله با نگهداری و نگهداری نرم‌افزارهای سنتی دچار مشکل خواهند شد. علاوه بر این، نرم افزارهای سنتی اغلب نیاز به پرداخت پول اضافی برای ویژگی های اضافی دارند.

نرم افزار حسابداری

از دست دادن داده های دائمی

ستون فقرات هر کسب و کاری داده است. از دست دادن دائمی داده ها به خوبی می تواند کسب و کار را نابود کند. نرم‌افزارهای سنتی معمولاً روی یک سرور داخلی پشتیبان‌گیری می‌شوند و بنابراین خطر از دست رفتن دائمی داده‌ها به طور بالقوه زیاد است. بنابراین، شرکت ها از دستگاه های خارجی برای ذخیره داده ها نیز استفاده می کنند. اما این دستگاه ها همچنین می توانند توسط یک ویروس در معرض خطر قرار گیرند و در نتیجه منجر به از دست رفتن داده ها شوند.

دسترسی محدود

مشکل نرم افزار حسابداری سنتی این است که به طور معمول بر روی کامپیوتر سرور مرکزی در دفتر نصب می شود. اگر کامپیوتر سرور از کار بیفتد، دسترسی به داده ها از بین می رود و در نتیجه باعث ایجاد یک مانع بزرگ برای کسب و کار می شود. ناتوانی در دسترسی به داده ها در صورت نیاز و زمانی که مورد نیاز است یک اشکال جدی است که توانایی کسب و کار را برای انجام کارآمد کار محدود می کند.

مزایای نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب

امنیت بهتر و بالاتر

حسابداری مبتنی بر ابر شامل استفاده از ابر به عنوان یک مرکز ذخیره سازی است. ویژگی های امنیتی ابر در مقایسه با سطوح امنیتی نرم افزار حسابداری سنتی بسیار برتر است. از آنجایی که داده ها در فضای ابری ذخیره می شوند، ویژگی های امنیتی متنوع هستند، به طوری که کلیدهای امنیتی را می توان به گونه ای سفارشی کرد که فقط یک شخص تعیین شده بتواند به داده ها دسترسی داشته باشد.

پشتیبان گیری منظم

پشتیبان گیری یکی از ویژگی های استاندارد حسابداری مبتنی بر ابر است. پشتیبان گیری اطلاعات را می توان به معنای واقعی کلمه با کلیک ماوس انجام داد. این واقعیت که داده ها در فضای ابری ذخیره می شوند، پشتیبان گیری و بازیابی را در هر رویدادی که سرورهای فیزیکی خراب می شوند، آسان تر می کند. هیچ هزینه اضافی برای پشتیبان گیری از داده ها متحمل نمی شود زیرا این یک ویژگی تعبیه شده در حسابداری مبتنی بر ابر است.

نرم افزار حسابداری

سهولت دسترسی و استقرار

ویژگی برجسته حسابداری ابری این است که داده ها در هر زمان قابل دسترسی هستند. در هر نمونه ای که باید به داده ها فوراً دسترسی داشت، این ویژگی معمولاً تضمین می کند که به وضعیت رسیدگی می شود. تصمیمات تجاری سریع و قابل اعتماد را می توان اتخاذ کرد زیرا داده ها فوراً در دسترس هستند.

حسابداری ابری برای شروع استفاده از آن به هیچ نوع فرآیند نصب طولانی نیاز ندارد. برنامه فروشنده در فضای ابری را می توان در عرض چند دقیقه راه اندازی و اجرا کرد.

مقرون به صرفه

در مقایسه با نرم افزار حسابداری سنتی، حسابداری مبتنی بر وب نسبتاً ارزان است. این هزینه بیش از یک هزینه عملیاتی نخواهد بود زیرا هیچ زیرساخت اضافی برای نگهداری آن مورد نیاز نیست. حسابداری ابری معمولاً کاربر را ملزم به پرداخت هزینه ماهانه مقرون به صرفه برای ادامه استفاده از خدمات می کند.

بسته های ارائه شده برای حسابداری ابری معمولاً جذاب هستند و در برخی موارد امکان پرداخت سالانه، شش ماهه، ماهانه یا حتی دو هفته ای وجود دارد. این به نوبه خود به کسب‌وکارها کمک می‌کند جریان نقدی ثابتی داشته باشند زیرا می‌توانند بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند و برنامه‌ای را انتخاب کنند که متناسب با نیازهایشان باشد.

نرم افزار حسابداری تحت وب باعث صرفه جویی در زمان می شود

حسابداری ابری حسابداری را از نظر اتوماسیون کسب و کار به سطح کاملا جدیدی می برد. ویژگی اتوماسیون کسب و کار به کاربر امکان می دهد یک فرآیند کاری را تنظیم کند که وظایف خاصی را به صورت خودکار انجام می دهد، مانند پرداخت به اعتبار دهندگان به صورت ماهانه. به طور مشابه، کاربر همچنین می تواند از اتوماسیون برای تولید فاکتور برای هر معامله فروش استفاده کند. با خودکار کردن برخی کارها ، کسب و کار در زمان زیادی صرفه جویی می کند که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

مقیاس پذیری

حسابداری ابری را می توان برای مطابقت با نیازهای کسب و کار، صرف نظر از اندازه و ماهیت آن، سفارشی کرد. از آنجایی که قابلیت مقیاس‌پذیری دارد، می‌توان عملکردها را برای رفع نیازهای کسب‌وکار در حال رشد گسترش داد. انعطاف‌پذیری برنامه‌های نرم‌افزاری، کاربر را قادر می‌سازد تا برنامه‌ای را انتخاب کند که با نیازهای کسب‌وکار در هر بازه زمانی معینی مطابقت دارد.

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره با کمک نرم افزار حسابداری محاسب 24 ، خدمات نرم افزاری رایگان به کسب و کارها ارائه می هد. تمام کسب و کارها درصورت عقد قرارداد خدمات حسابداری از مزایای نرم افزار حسابداری رایگان تحت وب برخوردار می شوند.

پس همین الان با مدیریت فروش محاسبان تلاشگر خبره تماس بگیرید:

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

آدرس : شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره تهران خیابان شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی پلاک ۱۴۳
تلفن تماس :
۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۱
۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۲

تلفن همراه :

09912779106

فکس :
۰۲۱-۸۹۷۷۸۴۷۶
info@mohasebankhebreh.com
آدرس سایت :
https://mohasebankhebreh.com/

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *